My computer is back...

Katti om I'm slummin it:

sry att du måsta cykel hem ensam(a):S. Ja får ångest att ja int följd med dig.


SVAR: Int gör de nå int.... Ska ja va ärlig så blev ja lite sur för att du int kom med mej men sen sluta ja bry mej för ja tyckt de va fånit att va sur över en sån sak :)


Sitter här på hotellet och redigerar bilder från dagen. Lägger upp de flesta på min Flickr så kika in där om ni känner för det ;) Gårdagen var skojig. Jag och Katarina cyklade till Petalax korsningen och efter en massa väntan och ett litet practical joke från vår sida kom vi iväg till Molpe. Hanna och Kicka kom senare. Say Reh, Jesper, FB och Kla Reh (stavning?) joinade i olika ordning. Klockan halv 8 cyklade jag hem för att packa. Idag for vi klockan 10, stannade i Idea Park för mat och var framme i Helsingfors runt 5. Snart ska vi börja sova.

That's it for me and for tonight!!! Ciao ;)

P.S. Körde svaret på "Malaxdialekt" eftersom jag inte orkade skriva "högsvenska".....


Kommentarer
hanna

klaw reh stavar man, tror jaaag :D

2010-08-07 @ 13:02:05
Katt

oo ja sku no ha borda följ med dig! Dumma mig! händer aldrig mer, lovar!:)

2010-08-09 @ 12:37:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0