I'm slummin it

Skillnaden mellan min laptop och denhär stationära är enorm. Antar att det kan räknas som att åka från storstaden till slummen ;) Denhär är slööööö och har bara Internet Explorer.... Upptäckte att min blogg ser bäst ut i Firefox eftersom den är designad från Firefox. Borde skriva det i menyn kanske. Anyway, sen har den inte ens MSN vilket jag fick ladda ner just för att jag inte orkade chatta från mail. Borde verkligen reda upp denhär. Ta bort alla spel och alla bilder för att göra den snabbare... Och sen alla cookies och temporära internetfiler som också gör datorn slöare. Sen borde pappa skaffa ny plattskärm till den också. Min gamla gick sönder och jag hatar datorer med lite böjd skärm. Allt blir liksom mindre och så får jag i ögonen då min laptopskärm är platt.

Well, the point off this blogginlägg är att jag skulle berätta att jag åker till Molpe idag med Katarina och Annika. Sen kanske Hanna eller Kicka också kommer. Imorgon åker jag till Helsingfors och stannar där tills på måndag. Familjen är med så det blir shopping på eftermiddagen på fredag, borgbacken och Sveaborg lördag och söndag (beror lite på vädret vilken dag vi tar vilket) och sen måndag förmiddag blir det mera shopping. Har med mig datorn så det blir väl ett inlägg eller 2 per dag.

Jaja, nu ska jag göra mig klar för MOLPE!!!! CIAO


Kommentarer
Katti

sry att du måsta cykel hem ensam(a):S. Ja får ångest att ja int följd med dig.

2010-08-05 @ 22:09:15
annii

jaah alltså va vi va elaka:s sry!

2010-08-07 @ 22:55:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0