Sunday is the last in line

Dagen började sent. Hur sent tänker jag inte säga, för jag skäms nästan lite. Till mitt försvar har jag varit dödstrött ända sedan Kulturkarnevalen... Jag kom mig upp till slut, och mitt i allt bestämdes det att det skulle bli söndagsmat i Åminne. Pappa och lillebror hade just kommit hem från en futsal-turnering och mamma hade just vaknat från att ha sovit efter att hon vakat sin sista natt på jobbet. (Fattar fortfarande inte hur hon gör det) Men iväg bar det, maten var väl helt ok kan tilläggas.

NU borde jag börja göra läxor. Verkligen. Så jag ska försöka slita mig från datorn, och ta itu med matte, modersmål, engelska, samhällslära och finska. Wihoo!! ....

                                          


Förresten for jag till K igår på kvällen. Vi talade en hel massa om t.ex. kristenhet, livet, framtiden, samhället idag osv.; jag fick ventilera min glädje över Kulturkarnevalen; jag berättade om en ide jag fått och vi brainstormade lite; och tog en promenad. Dessutom gjorde vi våfflor, med vaniljvisp och jordgubbar och hon fortsatte på "Projekt: Få Malin att börja gilla te" :P Tack för en rolig kväll ♥ Får alltid ut något av våra samtal!



Kommentarer
Katte

Trevligt att du kom :) <3

2012-11-18 @ 16:13:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0