Dancing makes me high!

Nu börjar julprogrammen come together riktigt snyggt, både på Dance och på Streetjazz. Hela temat för alla koreografier är julklappar, och sen har varje grupp fått en egen sak som koreografin ska handla om. På Streetjazz har vi Iphone, och den koreografin är nog helt ok och den är rätt så rolig, men jag har jättesvårt att minnas allt, och det är en grej som jag bara inte får till -.-

Sen på Dance, så har vi leksakshästar som tema. Och DEN är helt sjukt kul att dansa, och sen om vi verkligen får till det, så kommer det att bli så nice!!! Ett lyft har vi med också, och en massa hopp, sprakar och coola rörelser. Blir så glad varje gång jag får dansa den, och den är verkligen helt amazing. Överlag så finns det bara inget bättre än Dance! Att välja medelnivån var nog inget misstag, fast jag känner mig lite lost ibland. Idag så kände jag dock att jag fick till nästan allt, och när jag satte den sista hoppserien vi gjorde var jag såååå glad! Tror jag lyste som en sol :P

Lämnade på en extra lektion sen, Dance nybörjare, och tyckte jag hängde med helt bra fast de höll på med sin julfestdans. Kunde ju en del från förr, eftersom jag gjort vissa delar på min egen timme. Även denna koreografi var helt AMAZING! Fattar inte hur Camilla gör de!! Blir definitvit att välja Dance till en ny termin :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0