It's December!

Helt plötsligt, out of nowhere, så har kalendern slagit om till december. Min födelsemånad. Och jag som tyckte att det var sommarlov för bara en månad sen. Tiden går fort, fast man inte riktigt tänker på det. Den bara flyger iväg, och lämnar en bakom. Snart har jag gått ut halva tvåan, och sen är det bara ca. ett år kvar före jag är abiturient. Sedan skriver jag studenten, och BOOM! Allt är klart och så ska man vidare. Skrämmande!

På tal om annat, så hade jag en väldigt rolig och spontan kväll ikväll. Har inte blivit så många av dem, allt ska planeras så att det passar. Men ikväll så bara hände det. Sånt är också kul! Platsen för min spontana träff råkar vara i kyrkhemmet, vilket inte riktigt ger er en autentisk bild, men that's the case. Träffade S.där, för att jobba på ett litet projekt, men det blev mera att vi pratade, skrattade och bara gjorde det som föll oss in. När vi var klara gick vi en bit, och jag träffade en friare vid namn Fenix. Han var en väldigt stilig svart herre, med väldigt vacker päls på sig. Men han var inte riktigt min typ. Don't get me wrong, I like cats, men han blev lite påstridig då han skulle upp och stå på min axel hela tiden ;) Rolig kväll, glad att jag får ta den med mig in i den nya veckan!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0