Filosofins vackra vindlingar

Igår blev det ingen skola. Och ingen direkt aktivering heller. Jag låg på brorsans säng, i brorsans rum och kollade på film på brorsans TV (från MIN hårddisk). Något hann fann extremt störande. Så jag tog mig undan alla störda blickar ganska snabbt efter att han kom hem, och hade personlig "tyck synd om mig"-fest på mitt rum. By myself. Bra så!

Idag blev det skola, och jag kastades in i karusellen med huvudet före. Fyra timmar, en massa ursäkter och frågor (de borde inte ha hunnit såhär långt på TVÅ dagar) och ett förhör senare, ska mitt huvud nu bli söndermalt och bombat av filosofins stora fina frågor. Men kanske Ann-Charlotte är snäll idag, och inte tar kål på det under början av lektionen. Pray för me!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0