Home at last

Nu är jag äntligen hemma!

Kursen var jätterolig, men jag är trött så tusans nu efteråt. Vi hade mest utvärderingar och sånt idag, fick lunch med en jättegod efterrätt och så packade vi förstås. På mina yngre medresenärers önskan så tog vi en tidigare buss in till Tammerfors, så att de skulle hinna springa och shoppa. Jag hade lämnat bankkortet hemma (med flit) så jag satt på tågstationen och vaktade deras väskor. I'm getting old ;)

Tågresan var händelselös, och jag sov en stund mellan Seinäjoki och Vasa. Mamma hämtade mig och efter att jag kom hem har jag inte gjort mycket. För en stund sedan poppade fotokursen upp i min skalle. Det är imorgon måndag det. Min hjärna vill att det ska vara lördag så att den ska få vila, men icke. Sånt är livet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0