Going to Tampere

 
Imorgon klockan 12.20 sätter jag mig på tåget till Tammerfors och åker på klubbledarutbildning. 3 dagar med blandat program, då vi lär oss om hur man håller klubbar och får ta hygienpasset (som jag dock redan har). Jag hoppas så mycket på att den kommer bli bra! Skulle vara lite av en besvikeles annars. Det finns internet på rummen vi kommer bo i, så datorn åker med och jag ska försöka uppdatera lite smått. Ha en bra helg alla! :D

P.S. Igår fick jag reda på att allt är klart och den 8 oktober börjar min danskurs i Ö-M skola. Fick höra av Mia att flickorna jag hade förra året har frågat efter mig en del och undrat när jag ska starta igång. Sååå gulligt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0