Day 2 in Tampere

Uppstigning - Morgonmål - Grupper & Roller (lekt.) + Uppg. Brobygge - Hygienpass (Iekt.) - Lunch - Hygienprov - Lektioner - Middag - YEP-kväll - Sängen

Yep, så har dagen varit. Lunchen var jättegod med sallad, klyftpotatis och köttbullar samt efterrätt och till middag fick vi Thai-mat. Jättenice att man får annat än vanlig tråkig mainstream mat!! Till YEP-kvällen fick vi chips, godis och cocktailpinnar och sånt. Inte mycket vanligt här inte :)

När alla andra skrev hygienprovet så var jag ute och fotade. Tror nog jag fick någotsånär bra bilder, men en stund efter att jag börjat så märkte jag att ISO hade lämnat på 1000 från gårdagen, så då blev jag lite arg.... Nåja, av misstag lär man sig.

Nu ska jag tvätta ansiktet, borsta tänderna och ta mig i säng. Ny dag i morgon :) Sov sött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0