Busy busy

Så har det igen gått superlänge sen jag bloggade. Men ny period, nya tag!

Börjar fundera på att göra en del ändringar här, se över vad som är viktigt för mig, och göra det här till ett lite mer personligt space. Ta bort någon kategori jag ändå inte har nytta av, placera om grejer, försöka få ny design gjord. Stora planer, stora ord och stora löften. Ska försöka hålla dem också, för min egen skull.

Alla mina prov är klara, de gick som de gick och vissa vill jag tenta upp. Har en del skolstuff att ta tag i, som kurser att ändra, lärare att tala med, förändringar att få till stånd. Och från att vara en sån person som ändå inte har hela världen hypersnurrande varje dag, så kommer en massa saker snabbt på nu. En fotokurs tre måndagar till framöver, en klubbledarkurs till Tammerfors i helgen, fotoklubbsmöte som snart kommer upp och flera efter det, KIPINÄ, danskursen jag ska börja hålla om allt går bra och Kulturkarnevalen i november, utöver det faktum att jag har skola och vänner, samt en kusin som jag väldigt gärna vill börja träffa oftare :)

Måste börja hålla mig själv hårdare nu, men som tur känns det som att denhär perioden kommer att bli lite bättre än den förra. Here's hoping!

 

 
Älskar att man fr.o.m. nu kan lägga upp bilder från Instagram ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0