Snö? NEJ TACK!

Igår var det bara slask, och det verkade som att snön skulle packa sig iväg, men idag tog den ny fart och hela vägen till bussen var glashal. Och alla är helt hypade över snön? Det är kallt, halt och blött. Enda positiva är att det blir ljusare och att man får börja använda varma halsdukar och stickat.

Förr älskade jag vintern, för det är då jag fyller och tomten kommer och snön, men jag har på senare tid kommit fram till att vintern inte riktigt är min grej. Jag hatar att frysa, är absolut ingen vän av halkan och att bli blöt är bara okej när man vill det. Usch nej. Jag jublade inte när snön kom. Jag suckade djupt och längtade till sommaren. Hoppas i alla fall att jag ska få några bra bilder i vinter, så att den ska bli lite positivare!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0