Torka aldrig tårar utan handskar

Igår och idag såg vi hela första och halva andra delen av Jonas Gardells tv-serie Torka aldrig tårar utan handskar, som baserar sig på de tre böcker han skrivit med samma namn. Idag efter att jag kom hem såg jag färdigt trilogin och jag har bara en sak att säga.

Om ni ska se en enda film/serie i ert liv, så ska ni se den här serien. Jag grät till Hachiko, älskade Titanic och har sett en massa andra filmer som jag tyckt väldigt mycket om. Men inget slår den här serien. Den berörde mig på ett annat plan än allt annat jag sett. Jag tror en del av mitt jag har förändrats. En rätt viktig del. Jag kan inte beskriva det, men jag VET att jag inte kan vara samma person efter det här. Den är så fantastiskt bra, att jag inte bara kan säga att ni måste se den. Det är en nödvändighet att se den!!

Fulla poäng och många + därtill! DENNA ÄR VERKLIGEN SEVÄRD!!!!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0