She-Ra: The Princess of Power



Den här hade min kusin Linda på VHS-kassett (det var en tid sen alltså), och jag älskade att kolla på den. Tror inte jag kan ha varit så riktigt gammal, för när jag nu ser på introt och hon säger att hon är He-Mans tvillingsyster, så kan jag inte minnas att jag skulle ha vetat om det när jag såg på den. Det förklaras antagligen av att introt inte var textat och att jag inte kunde engelska på den tiden :P

Vet inte hur många avsnitt som fanns på kassetten. Kanske var det bara ett? Jag älskade det i vilket fall, och lite ledsen blev jag ju nog när min kusin sa att den blivit bortkastad för inte så länge sedan. Jag tror jag bara lånade den en gång, men jag sklle helst ha velat behålla den, och ett tag skulle jag ha kunnat se den varje gång vi hälsade på hos min kusin. Barndomsminnen! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0