Mot Karis

Just nu sitter jag på bussen påväg till Karis, för att åka på Kulturkarnevalen. Med en stor resväska, full av liggunderlag, sovsäck, kudde, kläder och allt annat nödvändigt + en bra bok, lite läxor, en film och musik till bussresan känner jag mig ganska välutrustad. Estradpoesi kommer bli kul :)

Till Karis kommer vi anlända någon gång mellan 6 och 8. Jag har ingen aning om det finns internet där, men jag har gjort några tidsinställda inlägg, och kanske fixat en gästbloggare. Dessutom har jag telefonen, så det kan komma upp något inlägg därifrån i värsta fall. Annars kan ni ju följa mig på twitter eller instagram :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0