KKHangover

Tror jag också har lite "Kulturkarnevalshangover" ^^ Tog mig i alla fall genom dagen, med innebandy istället för badminton, finska, matte och samhällslära. Usch, så trött jag var. Och då sen iväg på jobb. Känner mig som en urlakad trasa just nu. Och jag har en sån grym längtan tillbaka ♥

Har anyhow kastat upp 3 dikter från min helg. STOPP! är den jag läste upp på labbpresentationen, Betong är den första jag skrev på labbet och Away skrev jag i bussen på vägen hem. Men det har tagit ut sin rätt. Börjar fundera om jag tömt mitt ordförråd eller något. Jag har helt sjukt svårt att hitta ord när jag ska tala, och ibland tar jag fel ord och gör meningen obegriplig. Eller, så är det bara tröttheten som tar ut sin rätt... Let's just go with the later one ;)

Tänk att det redan är november. Om en månad och sex dagar fyller jag år. Och sen jullov strax efter. Borde väl börja se ljuset i tunneln, men jag är så upp över öronen belamrad med diverse "MÅSTE GÖRAS" att jag inte hittar ens en nyansskiftning. Nåja, det kommer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0