Dare make mistakes!!



Ett ev mina favoritcitat. Det kommer från Twilight-filmen Eclipse, och första gången jag hörde det så fick jag rysningar. Det får jag fortfarande. Jag kan inte sätta fingret på vad det är. Det är.... Nä, det försvann. Eller jo, det är... Näpp, gone.

Jag har faktiskt ingen som helst aning, men för mig betyder det en hel del. Att våga göra misstag, våga göra något som inte är vettigt, våga göra fel och att våga vara sig själv. Och att inte dömma någon annan för att de gör fel. Kanske de gör mera rätt än en själv, eller mera fel. Ingen skillnad, för det är på deras villkor och det är deras liv. Så minns att ingen kan leva ditt liv och veta vad du ska göra eller vara, det kan bara du själv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0