Candle, candle burning bright


Jag tänder ett ljus redan ikväll. För alla mina älskade medmänniskor, som lyser upp min vardag och finns där för mig. Och för farmor, farfar, mormor och morfar. Jag kände er inte, men ni finns i mitt hjärta!

Sänd en tanke till alla ni älskar, både de som ännu vandrar på jorden och de som inte gör det! All helgona är imorgon, och ta då tillfället i akt att tända ett ljus för de som dött. Och tänk också på era egna liv. Försök leva det så att det kommer andra efter er, som tycker att ni är värda att tända ljus för. Det är då ni har levt ett gott liv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0