Away

Basen dunkar i mitt huvud
Vägen rusar förbi
Jag färdas bort från allt

Dörrar stängs
Tvingar mig iväg
Fast allting är så kallt

Mitt huvud säger nej
Men bruset
Hindrar det från att höras

Jag kämpar, stretar mot
Backar, tar pånytt
Men ingen vill störas

Grenar täcker himlen
Äter upp min luft
Kan inte andas

Jag tar mig fram i blindo
Med ögon fulla av tårar
Och vägen, av dem randas

Kryper hop till en boll
Inåt i mig själv
Vänder taggar ut

Gråter, skriker, andas
Smärtar och ryter
Varför skulle det tvunget ta slut?

-----
Skriven 11.11.2012
Påväg hem från
Kulturkarnevalen ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0