Mission: Blacklist

Mission: Blacklist Poster

"In a world of lies, only one man could see the truth"

Råkade snubbla över den här filmen och fick feeling direkt. IMDB har ingen som helst info om vad filmen handlar om, den är bara "pre-production"-makerad och det står något om 2013, så man kommer få vänta ett tag. Om man leker detektiv lite, hittar man vad filmen handlar om, mer eller mindre.

Den handlar om tillfångatagningen av Saddam Hussein och är baserad på boken med samma namn, som är baserad på berättelsen av soldaten, som var hjärnan under operationen USA satte igång för att hitta Saddam Hussein. Soldaten heter Sergeant Maddox, och i filmen ska han spelas av allas våran Robert Pattinson. Den har fått mycket uppmärksamhet, redan före huvudrollen utannonserades och vill man ha tag i boken verkar det enligt vissa sidor vara lite tricky, eftersom man har dragit tillbaka den i vissa länder, p.g.a. omarbetning och copyright ändringar.

Jag tycker den här låter väldigt spännande, och jag vill verkligen se den. Robert Pattinson lär ska ämna använda detta som sin språngbräda ur Twilight, för att bevisa att han kan annat än spela vampyr, så han kommer säkert ge allt och det tror jag kommer synas. Han har redan börjat bygga upp sitt rykte utanför Twilight med Water for Elephants och den nyare Cosmopolis, och detta kommer bli den första filmen påväg bort från Twilight, eftersom den spelas in efter att hela sagan är slut. Jag tror det går vägen!!! This is gonna be a "must-see"!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0