The highest pitch of the wall

Idag hade jag franskaprov. Sitter och betar av prov just nu. Tsidagen tillägnas psykologiprov, onsdagen tyskaprov och sen på fredag har jag muntligt prov i finska. På tisdag är det också matteförhör (statistik) och på torsdag franskaförhör (passé compose av oregelbundna verb). Några psykologi-inlämningsuppgifter och en massa bildkonst läggs på det and my week is complete.

Just nu, i denna sekund längtar jag tills skolan slutar. Den där väggen nådde just sin högsta punkt. Växer den mera nu, så kommer den att rasa över mig och begrava mig levande. Den FÅR inte växa mer. Jag befaller den. Jag ber om det, och hoppas. Snälla!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0