Work didn't really work out as I thought

Jag har fått tre veckor "semester". Inte på riktigt, men eftersom jag trodde att jag började på Brinken idag, och det visade sig vara först efter midsommar, så känns det som semester. Blev lite konstigt när jag var där, men ingen annan var det och jag ringde och frågade. Nåja, fick arbetsavtalet påskrivet och så råkade det sig så fint att en grupp skulle ha guidning kl. 3 så jag fick följa med och se hur allt funkar + lära mig en del av allt det jag ska kunna, lite indirekt. Så jäkla skönt att ha dessa tre veckor ledigt. Är lite in heaven faktiskt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0