Just Little Things



Jag minns inte vem det var som tipsade mig om den här bloggen eller om jag fann den själv, men den är så extremt rolig, rakt på sak, hjärtevärmande, tankeväckande, inspirerande, öppen, vacker, glädjande, själfull och bara gullig. Man relaterar inte ens till allt som finns där, vissa saker tycker man t.o.m. motsatsen om, men när man hittar något som stämmer exakt så blir man så... ja, lycklig :)

Och denna blogg har också hjälpt och stöttat många människor som har det svårt i livet. På Little Things Do Big Things finns en massa kommentarer och meddelanden som skaparen fått av anonyma personer som har fått hjälp bara genom att läsa bloggen. Även det är tankeväckande läsning och bevisar hur lite man behöver göra för att rädda någons dag, eller få dem på bättre humör. Jag hoppas ni som läser detta tar er tid att kolla in på den här bloggen, för det är den värd. Er dag kommer bli ljusare med en gång!!! Hoppas ni får lika mycket glädje och styrka av den som jag hittills fått ♥



Jag tror det bara finns en person som fattar varför jag valde just denna post... K, den kanske inte stämmer exakt, men så fort jag såg den så fick jag en varm känsla i hela kroppen ♥ Det var ju faktiskt igår du nämnde det, men jag tror aldrig att jag sa det jag kände, för ögonblicket försvann så fort i konversationen, så jag säger det nu:

TACK!!! It meant a lot to me, just as you do!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0