Picknik on a rock

Dagen har bestått av städning, och en cykeltur med picknik. Innan K tog sig hit på cykel hann jag plocka upp allt av golvet, bära ut de flesta möbler, dammsuga hela rummet och fixa lite smått. När hon kom bar jag in allt igen, sen packade vi en korg med lite gott och begav oss till sjön (Malax Sportfiskeförenings fiskesjö), där vi satte ut den båt som finns där och rodde runt. Det var ganska varmt, förutom när solen gick i moln och tillslut valde vi att ha picknik på en sten. Vi talade om ditt och datt, medan vi åt TUC-kex och drack saft. Sen rodde vi en stund till, tog oss in till stranden och cyklade hemåt. När jag kom hem åt jag, städade lite mer (har fortfarande en del kvar) och sen har jag läst en bok. Superrolig dag, som MÅSTE göra om!!! ;) Let's make this summer amazing!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0