Lördag-söndag

Hej, dethär är Katarina :)

Nu sitter Malin, Jesper och Pem hos mig. Jag ska gästblogga för Malin, eller jag håller på just nu men... ja. De Sitter alla prydligt på en rad i min säng Jesper talar i telefon och Malin tar bort Pems nagellack, hehe. Vet inte vad vi ska hitta på nu. Tiden går slött idag, troligen för att vi alla är trötta efter väldigt lite sömn inatt.

Vi har tältat i Långåminneskogen, i regnet hahah >< Det läckte in vatten, fanns massor med myggor och var obekvämt att sova, annars var det kul! Innan vi for dit åt vi enchilladas hos Malin, lekte bröllop och andra normala saker.

Efter 2-3 timmars försök att få sömn gav vi upp att sova och jag och Malin begav oss till Sportfiskeställets sjö och lånade åter igen deras lilla söta båt. Rodde i Morgondimman och det var så fint <3

En mobilbild på det.

Sen då vi kom tillbaka packade vi ihop hälften av sakerna och åkte tillbaka till Malin. Gjorde god mat - Resten av enchilladas, örtbatong, sallad och chokladmousse till efterrätt, som vi åt på verandan. Efter det har vi nog mest slöat, tills jag övertalade alla att komma till mig.

Nu ska vi antagligen gå ut och gå? Heheheh, at my request.

Ps. Vill bara säga att ni är underbara vänner <3 even tho ni höjer era röster ibland... fast det gör jag med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0