Jobb, jobb, jobb

Lite tråkigt att skriva när man bara jobbar. Dessutom är jag ganska trött när jag väl kommer hem från Brinken, så jag orkar inte. Gamla saker blir inte direkt lättare med tiden ^^ Eller renare. Jäklar vad dammigt det är i Loftet, där vi håller på att plocka ur och tvätta av allt. Och så mycket saker på ett så litet utrymme. Man blir nästan imponerad...

Fick i alla fall guida två grupper på tre personer idag. En grupp från Petalax och en från Malax, med damer hela bunten. Gick rätt smärtfritt, då de mest ville titta. Imorgon blir det lång dag, med bagerijobb från 5.30 till ca. 10 och sen Brinkenjobb från kl. 13 till 18, men jag åker dit direkt för att det är onödigt att åka hem + jag får mera i lön hihihihih ;) Eller jag vet inte, men jag hoppas, för vi ska skriva lista på hur många timmar vi jobbar.

Nu ska jag hoppa i säng, för det blir tidig väckning imorgon. Sussa sött alla små ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0