Allt å bland

Har länge jobbat på en ny design (det går väldigt slött, för det bara bråkar den här gången) och sen råkade jag snubbla över ett inlägg på DDB, där det stod att de ändrat en del i koderna i och med uppdateringen av bloggverktyget osv. Såklart har jag märkt det, men inte tänkt över det nämnvärt. Kom fram till att det inte är någon idé att jag bråkar med designen ännu. Det känns ändå som om något kommer hända snart som kommer rådda till det. Så jag tänker vänta ett tag.

Jobbet var ok, antar jag. Lite råddigt. Regnigt som bara vad. Men det blir säkert bra ännu. Tror jag måste kolla över vad jag kommer behöva, ta lite initiativ och läsa alla mappar från pärm till pärm före det här kommer kännas som att jag har kontroll... Sitter just nu i min nya loppiströja och har det mysigt :) Ska ta itu med mapparna en stund nu. Yey! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0