Waltzing around in pure happiness...

Vanlig dag med talframförande på modde och matprat på tyska. Fortsätter efter maten med förhör och objektsplugg på finska, ritande på bildkonst och något okänt på franska. Sen hem och tillbaka på bal ikväll. Yay! :D

Har äntligen hittat tillbaka till lite av inspirationen. Igår fick jag en helt random uppgift av Helena på bildkonst. Jag grämde mig och satt där med den tills det var bara 20 minuter kvar. Då tog jag bara i pennan och började rita. Gick lite trevande i början, men sen klack någonting till och jag SÅG igen. Jag såg framför mig hur bilden skulle bli, i alla fall delvis. Jag såg historien jag ville väva in i bilden. PURE HAPPINESS!!! I'm back ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0