The Dress Made From Water

Det är svårt att blogga när man inte ens har igång datorn...... I fredags hann jag helt enkelt inte i skolan och sen for jag till stan för att få balklänningen klar till Vinterbalen i skolan nästa fredag och när jag kom hem höll jag på med annat. Och igår hade jag helt enkelt inte tid med datorn alls.

Det är så jäkla skönt att ha balklänningen klar. Allt snodde ihop sig fint. I torsdag gick jag och mamma till Boutique Beauty och kollade på långklänningar. Jag hittade tre så vi bestämde oss för att sova på saken och komma tillbaka dagen efter. Sen gick vi till AndIAmo där jag hittade ett par skor som kändes som de var gjorde för min fot och som var så sjukt bekväma, samt snygga, så dem blev det. När vi kom tillbaka till Boutique Beauty på fredagen så var jag i princip säker på en, så jag provade den och den var precis lika skön som dagen före så jag fick den. Den är inte en satin/satäng klänning som oftast spätar och drar och kan bli ganska obekväm mot slutet, utan den är av ett lätt material som gör att den känns som ett nattlinne eller som vatten och i en petrol-aktig färg. Jag totalälskar den ♥ Den var lite för lång, men med skorna blev den precis rätt längd så vi behövde inte göra ett dugg på den.


Det här är färgen på klänningen (typ) och den heter petrol fick jag veta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0