The calenderpages just keep turning but I feel like I'm standing still

Har just haft Informationsbehandlingsprov (dagens längsta ord for sure ;)) och sen när jag var klar, blev det modersmål. Ganska lugn morgon alltså. Kan berätta att idag serveras laxfresetelse i GiP, till alla som antecknar :P Efter maten har jag (sort of) håltimme, för Nikke är i Tammerfors och jag gjorde alla uppgifter igår. Ska passa på att läsa på biologiprovet jag har imorgon, eftersom jag fick OB förra perioden och sen måste jag läsa på finska förhör på fredag och försöka uppdatera mig på franskan som jag har två sista timmarna.
Smells amazing från skolköket så nu ska jag ställa mig i kön och ta lite mat. Tschüs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0