Min lilla obetydliga dag

Dagen började med något liknande migrän som gjorde att jag såg ljusblixtar överallt. En huvudvärkstablett och en kort förklaring åt mamma senare låg jag i sängen igen. När jag vakande var klockan 10 och jag mådde bättre. Jag steg upp, gjorde mig klar och mamma skjussade mig till skolan. Hann lagom till maten. Sen fortsatte dagen. For till stan helt på random, träffade kusin en stund. Klockan halv 9 for jag hem med mamma, efter att ha gjort en trevlig nygammal upptäckt :) Nu ska här räknas lite matte och sen duschen och sängen♥

Har ÄNTLIGEN anmält mig till Kipinä♥ förresten. Har varit så orkelös att jag velat i två veckor snart. Tack K för att du sparkade igång mig.... Balletone it is :))))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0