Hope is a strong force, and so is love

Började annars fundera på en blogg makeover. Och då faktiskt en extreme makeover, om jag orkar. Vill liksom förnya hela grejen, konseptet osv. Kanske man skulle få lite mer blogglust på det viset :O

I ärlightetens namn skulle jag göra göra en extreme makeover med mitt liv, fundera genom vad jag vill och helt enkelt få fram något sorts mål. För det känns som att man bara driver runt hela tiden och försöker få grepp om vad man vill och tycker är viktigt, men inte riktigt lyckas.

Nytt år, nya möjligheter alltså. Och jag tror nästan jag vet vad jag vill börja med......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0