Nytt i mitt badrumsskåp



Batiste Dry Shampoo - Enkelt, snabbt och händigt. Vissa gånger orkar, vill eller glömmer jag att gå i duschen. Då ser håret ut som ett råttbo och är fett som bara vad. Det här kanske inte helt tar bort det, men det hjälper enormt. Flaskan är 200 ml och enda minuset är att det känns som att den tar slut lite väl fort. Finns i fyra olika dofter där jag köper det, alltså KICKS i Vasa. Min doft heter Orginal.

Garnier PureActive ExfoBrusher - Har inte haft den så värst länge, men jag tycker väldigt bra om den. "Stråna"på borsten är mjuka, men ändå så pass fasta att det känns att de rengör. Doften kanske är lite väl "kemisk" men det stör inte mig. Flaskan är ganska stor och det är bra, för då har man något rejält att hålla i. Inuti finns 150 ml produkt. Tror jag kommer gilla den mycket :)

BED HEAD by TIGI (StyleShots - Epic Volume) - Mitt nya schampoo och balsam. Heter ju att man ska byta med jämna mellanrum, så jag tänkte prova på dessa, som jag alltid varit nyfiken på. Efter första tvätten kändes det hemskt, för mitt hår blev oljigt och fett redan dagen efter. Nu har håret vant sig bättre, och jag gillar det. Båda har en doft som är en blandning av tuggummi, blommor och godis. It's lovely if you ask me :) Schampot är 250 ml och balsamet 200 ml och du hittar det säkert hos frisören eller i en affär som säljer schampoo....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0