Sunday again

Satt just och gick igenom min mejl inbox. Ett tips: låt INTE din inbox bli så full att du har ca. 200 mejl olästa, för det är superjobbigt att gå genom den då. Jag vet, för jag gjorde själv det misstaget.

Dagen har varit ganska produktiv, något som inte lördagen var direkt. När jag vaknade i morse gick jag i duschen, städade upp och sen kom min kusin Linda och morbror Janne hit. De hade med sig en spansk (rättelse: baskisk) flicka, som är här en vecka. Linda var dit före julen och hälsade på henne i Pamplona och nu kom hon hit till Finland. Det är ett skolprojekt i min kusins skola (Vasa Övningsskola) som heter Food For Thought. Leyre var jättetrevlig, och jag fick testa mina engelska kunskaper ^^ Vi hade kul i alla fall och tog lite bilder :)

När de farit hem, gjorde jag lite smått och gott, åt och sen for mamma och jag ut för att sälja godis och kex till Auschwitz-projektet. Fick inte så mycket sålt ikväll, för jag var tvungen att säga stop när jag kom fram till att jag var tvungen att hinna med lite läxor och sånt också. Matteprov imorgon dessutom, så jag ville öva lite.

BTW, fick några sommarjobbsansökningar inskickade idag :) Hoppas jag får några napp nu då (a)


Finns inget godare än dessa ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0