Projektvecka 2012

Dags för projektvecka nu då. Hela dagen har vi suttit och kollat Schindler's list... Den är ganska bra, och när jag började kolla ordentligt på karaktären Amon Goeth så lade jag märke till att han liknade någon. Kunde inte komma på var i filmsammanhang men när jag kollade Internet Movie Database så fattade jag varför. Han spelar en av huvudkaraktärerna i The Dutchess, mot bl.a. Kiera Knightly. Han spelar också Voldemort i Harry Potter, as it happens. När man är medveten om det lägger man märke till likheterna, inte förr :P Nu fortsätter vi snart med filmen, så hörs sen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0