Min lördag

Idag har jag hoppat in som ledare på en pysseldag. Det var 4H som anordnade den. Vi gjorde tvålar, geleljus och vändagskort med tjugo barn från 3 år och upp till 4:e klass... Vi kom dit till 11 och klockan 12 började barnen anlända. Vi höll på i 3 timmar och sen städade vi undan. AMAZING vad de kunde skräpa ner :O Men det var nog ganska roligt, blev lite jobbigt och stressigt i slutet bara :)
När jag sen kom hem så gjorde jag mest ingenting. Hjälpte mamma med maten och tog det lugnt. Nu håller jag på att kolla Melodifestivalen med familjen...
Hoppas ni får en bra kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0