Dagens FAIL

Fail BIG TIME!!!

Jag stod i kassakön på Anttila och skulle betala, och när det blir min tur så tar jag fram bankkortet. När jag ska slå koden sen, så är det bara BLANKT. Jag minns inget. Eller ja, jag minns siffrorna, men inte ordningen!!!! Försökte spela cool, tog en kod på random, men det var fel. Shit, tänkte jag för mig själv. Kassörskan lät mig försöka igen. Samma sak. En gång till, men sen kände jag att jag inte kunde försöka igen, utan att hon skulle börja fundera om jag stulit kortet eller något. Så jag kollade plånboken..... EMPTY as a desert där då. Så jag tvingades säga att kortet måste ha fått något fel och att jag inte har kontanter på mig. Hon rådde mig att gå till OTTO-automaten utanför. HA! Som att det skulle funka!!!!

Fick vänta tills pappa slutade jobbet och sen be honom kolla koden som jag sparat på ett säkert ställe..... Kände mig minst sagt failad ^^ Fick iaf mina grejer till slut. Ska försöka hinna fota och visa dem imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0