MIA

Okey, so I've been MIA for a while, men det är mest för att jag jobbat. Och när jag inte jobbat har jag endera sovit eller varit med vänner. Typ. Tänker dock INTE skryta med att jag tjänar mycket pengar i sommar, för truth be told, det är en del man ger upp. Nog för att jag bara jobbar på bageriet två mornar i veckan, men man blir rätt trött av att stiga upp, så resten av dagen blir inte direkt aktiv. Men men, my own choise...

Snart dags för skola. Buhu. Kom på att jag kanske ska ta kontakt och fråga om jag ska hålla danskurs på Ö-M skola som jag gjorde förra hösten. We'll see. Så får man lite pengar medan man går i skolan också. Men jag vet inte heller, det tar en del tid.

Förhoppningsvis blir jag lite aktivare nu, men vem vet? Imorgon ska jag jobba dubbelt, på lördag är det "kräftskiva" hos Jespers och på söndag funderade jag att ha picknik med några på Brinken, if the weather is nice :) Så måndag senast? Håll tummarna! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0