Kipinä starting again

Imorgon börjar det igen :) KIPINÄ!!! ♥ I höst är jag anmäld till två kurser igen, och båda går på tisdagar, så då slipper jag åka in till stan så ofta. Tror det blir mycket bättre nu med skolan och allt. Är så himla exited över att få börja dansa igen, som jag älskar!!!! 

Det blir först Streetjazz med Jenna, som jag inte haft mer än en gång, då jag gick en extra House-lektion förra hösten. Vad jag minns så har hon ganska teknikfyllda och snabba serier, och hon är väldigt trevlig och glad. Hon pratar finska dock, men det går säkert bra ändå. Sen har jag Dance med Camilla direkt efter. Henne känner jag, och hon är min favoritlärare på Kipinä, så det ser jag fram emot. Har hoppat upp en nivå i Dance på prov, så jag hoppas jag inte känner mig helt borta ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0