Colored hair

Hade en bra helg, med ett undantag. På natten mellan lördag och söndag så skrapade jag upp min fot mot asfalten, så nu om jag inte använder den på nån timme så börjar det värka och ibland haltar jag. I söndags blev det ingen picknik, men jag och K tog ett ordentligt tjejsnack på Brinken efter att ha åkt hem från Jespers. Vi hölls sällskap av TUC-kex och kladdmuffins. Låt oss säga att det definitivt inte gick någon nöd på oss ;)

I måndags sen, så jobbade jag på morgonen och for sen till stan. Damn vad mycket pengar man kan gör av med på bara 6 timmar. Tur att jag bara köpte saker jag behövde! Träffade Pem typ en kvart eftersom hon var i stan i nåt skolrelaterat ärende och där på eftermiddagen mötte jag upp Linda och vi gick på kafé och pratade :) Förutom alla pengar som for, så var det en fin dag! På kvällen färgade K mitt hår, och imorgon ska jag försöka få mig klippt på drop-in, eftersom mamma inte fick tag på nån tid före skolan börjar. Håll tummarna att det går!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0