The rest of the day

Suck!!!

Hann aldrig färdigt med tyskan igår så inlämningen blev liiiiiite sen. 10 timmar. HOST!!! Nåja, vi tar de som de kommer. Förstod att de finns folk som int ha lämna in första ännu heller så....

Annars stannade jag i skolan idag och dansade. Gick sådär passligt bra. Men nu är jag stel som bara vad. Och efter dansskolan nu sen på kvällen så kommer jag att vara död imorgon. Jompa, here I come (Y) INTE trevligt!!

Jaja, nu ska jag läsa resten av hissaboken, kolla igenom kompendierna och se om jag hinner se lite GG före jag somnar. Ciao people!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0