Svar till Martina

Martina om A Dangerous Method:
Vad dansar du för något? :) Kul att du börjat, det är det bästa som finns!


Svar: Jag dansar två gånger i veckan. På måndagar dansar jag hip hop, som jag börjat med nu till hösten och sen på torsdagar dansar jag dance som egentligen är en blandning av lite allt, helt enligt vad vår lärare Camilla hittar på, men det brukar oftast bli ganska snabba danser med tonvis med koreografi i bara en takt som man kämpar med tills man nästan faller ihop och ändå knappt hinner med i. Dance började jag på förra våren och trots att det känns jättesvårt ibland så är det extremt kul eftersom Camilla är en så glad person så man känner ingen press :)

Vad dansar du då? HÅLLER MED, det bästa som finns helt klart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0