Sunshine ^^

Hejsan solstrålar!!!

Här lyser definitivt ingen sol och jag är på ungefär samma våglängd som molnen. Känner mig grå och trist. Har tonvis med saker att göra. Måste läsa på hälsoläraprov, måste börja gå igenom resten av tyskan, borde läsa på fysik och historia proven, borde se om jag hittar några fler att sälja papper åt före imorgon, måste fixa lite samhällslära jag missade sist och sen så MÅSTE jag ut på en runda ikväll för jag har löptest på onsdag och är totalt ur form. Kommer aldrig att hinna fixa till den tills osndag men jag kan ju försöka ^^

Så om ni ursäktar kommer jag att göra något vettigt nu och bloggningen blir i värsta fall lidande den kommande veckan....


Kommentarer
Jelly

Oj det låter som du har mycket för dig denna veckan ;)

Lycka till!

2011-09-19 @ 13:51:43
URL: http://fotojelly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0