Resumé

Hej igen. Har haft fullt upp med en massa. I måndags offrade jag dansskolan för att åka och sälja wc- och hushållspapper i lilla långåminne för att få ihop pengar till projektresan. Hann få ihop en 200 euro i vinst till kvällen.
Sen i tisdags hoppade jag av i Övermalax och höll danskurs för några flickor. Efter det blev jag upphämtad av pappa och sen for jag ut på säljturne igen ^^ Vid slutet av kvällen hade vinsten ökat till ca 350 euro.
Igår höll jag mig lugn. Vi hade löptest i skolan men jag hostade och hackade så mycket att Maria tyckte att ajg inte skulle vara med. Blir att springa det någon gång senare. Sen gjorde jag inget när jag kom hem. Tog det lugnt och försökte plugga lite tyska.

Idag blir det stan på dansskola (Y) Måste köpa lite grejer också. Anyways, nu börjar snart fysiken så hejdå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0