Livet är hårt, sen blir det oftast lite värre

Salut!!

Nu sitter jag i sängen med Tiger och tycker smått synd om mig själv. Känns som en kniv går genom höger vrist så fort jag lägger tyngden på den. Det kommer av att jag steg snett på gymnastiken igår. Jag klarade nog av resten av lektionen trots att det gjorde lite ont men jag visste att efteråt skulle det bli sju resor värre. Och det blev det ju också. Jag var via skolhälsovårdaren och fick stödbandage. Sen gick jag på sista lektionen som var franska. Efter den hade jag stora problem med att hinna till bussen eftersom man inte direkt är snabb då man haltar. Men när jag kom hem, det var då det började kännas. 

Imorse kunde jag knappt stöda på den förrän jag mjukat upp den ordentligt. Och nu sitter jag här. Nåja, finns ju värre, men jag är rädd att den inte kommer bli bra till måndag då jag har dansskola. Och den vill jag inte missa!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0