KulturKarnevalen

Yes!!!

Så var man anmäld till KulturKarnevalen i Närpes då (Y) Streetdance it is!!! Ser så fram emot det. Kommer ha världens bästa ledare, Ida Jousmäki, som har helt AMAZING koreografier och som jag alltid velat dansa för :)

Katarina kom med på KÖR med ÖS, Annika på Streetdance med mig, Jenny kom inte med på Dragking men tog Ljud & Ljus. Medan Lena kom med på Dragking. Jesper verkar ha kommit på spelfilm.

På samma gång har min ritinspiration kommit tillbaka. Tack gode gud för Promarkers. De är som en dröm. Lite dyra men definitivt värt det :P Jag har aldrig gillat att rita och måla med tusch men dessa pennor gör allt så enkelt att det är hemskt :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0