BLOGGPAUS!!!!

Nu har jag nog helt tappat lusten med bloggen. Jag hinner inte. Helt ärligt, så har jag inte ens tänkt på den här bloggen alls sedan jag skrev i oktober att det blir en sorts "paus". Jag har haft så fullt upp att jag typ förträngt den. Dessutom finns det nästan inget nytt att rapportera. Jag gör bara det gamla vanliga. Är i skolan, åker på dans, jobbar, gör läxor och sover. Typ. Mycket vänner har jag inte hunnit med, och jag har nästan helt slutat läsa andras bloggar. Jag går på repeat, hela tiden, och det finns inte mycket jag kan göra åt det, åtminstone inte före jullovet. Då kanske jag hinner ladda batterierna så pass att jag kan få någon rätsida på det här.
Så nu säger jag adjö på obestämd tid. Ska nog ha något viktigt om det ska komma upp här, och jag orkar knappast sätta upp det även fast det är viktigt.....
P.S. Var med kusin på premiären av Twilight 4 - Breaking Dawn Part 1 i förra veckan. Kan bara säga en sak: jag tyckte den var GRYM!!!! Can't wait to next year....


Kommentarer
A L V A

Haft en bra andra advent? :)

2011-12-04 @ 21:30:27
URL: http://alvalandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0