Change is good :P

Wow, bara 4 dagar kvar nu. Det börjar bränna :P

Idag for mamma och pappa till Seinäjoki med Mathias på fotbollscup. Jag lämnade hemma och Katarina kom hit. Först städade jag och hon spelade The Sims 3 på min dator medan vi pratade. Sen for vi till hanlin efter hårfärg åt mig som vi färgade när vi kom hem. Blev jättesnyggt!!!!!!!!! Tack gumman ♥ Katarina for med sina föräldrar för att kolla på några valpar och när hon kom tillbaka for vi till Macken på mat. Sen fortsatte jag städningen och när vi gick ut efter fler klädhängare fick vi oss världens skratt. Annika kom hit efter det och sen dess har vi talat jättemycket om ditt och datt.

De for hem för en stund sen och nu sitter jag här och undrar vad jag ska göra imorgon..... KATARINA, om du slipper Böle, KOM HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!!!!!!!!!!! Annars blir det antagligen städning för min del. Sådär lagom kul en söndag.

Nu ska jag ta mig i säng tror jag. Hoppas alla sover gott!!! Natinati :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0