Tack pappa

Min pappa är bäst.....

Känner mig lite dum som inte alltid tycker så men nu är det iaf sant. Skulle få hårddisken att funka idag i skolan men den vägrade så jag ringde pappa. Han började tänka i de banorna att hela hårddisken skulle gett upp. Hade panik inombords men försökte ta det lugnt och tror jag lyckades ganska bra. Sen så gav jag den åt honom när jag kom hem och han kollade på den för en stund sedan. Jag hade redan hunnit se alla möjliga fina bilder jag tagit passera revy men som tur är så var det bara ett glapp någonstans så nu funkar den som den ska. LYCKA!!

Känns annars som att jag inte hunnit med ett dugg idag. På husse var jag allmänt trött och lite frånvarande, på religion gjorde vi inte så mycket, engelskan var slöööööö och på bildkonst hann jag med nästan ingenting. Produktiv dag med andra ord.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0