Blue will soon be yellow

Fick just tillbaks min lap top ♥ Har klarat mig förvånansvärt bra utan den......

Har inte bloggat sen i måndags så vi har lite "catching up to do" :P Let's start. I måndags var jag lite nere. Vet inte varför.... For till stan med mamma och hittade tyg till en kjol jag ska sy.

I tisdags hade jag husse och bildkonst. Känns som att jag trampar vatten på bildkonst så jag hoppas att det blir bättre. Dagen var lite bättre men jag fick någon form av frustrationsutbrott när jag var nere i glada rummet för att dansa. Jag satte på en låt, snurrade och dansade tills jag var jätteanfådd och sen bara sjänk jag ihop. Just då kändes det som att allt höll på att gå i bitar men sen blev det bättre.

I onsdags gick jag på en danslektion med Sandra, en utomstående som hade danslektion för 8:orna först men sen också erbjöd oss 9:or en. Den var egentligen två timmar lång men ja. Hon visade oss nutidsdans. Vi var bara fyra men det var ganska skönt och intressant att få dansa något annat. Man fick en skön paus so to speak :P När jag kom hem fick jag värsta rycket och gjorde en massa läxor.

I torsdags dansade vi på gymnastiken. Med Sandra igen och vi gjorde nästan samma sak. Detta eftersom Maria är sjukskriven i minst två veckor. Av de två lektionerna fick jag lite ny inspiration och lite nya steg. For på dansskola på kvällen. Superskönt att det var sista gången med den serien för jag börjar få nog av blåmärken nu. Har typ 10 stycken vackra blånader på väl valda ställen just nu.

Idag hade jag textil. Nu måste jag bara sy nedre kanten på tunikan så är den färdig och sen ska jag sy upp en kant på mjukisbyxorna jag klippte av idag. Ska sy det nu här hemma. Är supernöjd med båda.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0