Svar

karoline om Pastasallad
du borde kanske komma på egna recept istället för att skriva ut såna som redan är färdiga!!!



Svar: Vad är det för fel med att skriva ut recept på sånt man tycker är gott? Vad spelar det för roll att det är andra som kommit på dem? Jag vill bara sprida recepten vidare så att andra får prova dem. Jag kommer för övrigt ibland på egna (som receptet på sik- och makaroniröra som finns under kategorin Food & Recepies) men de flesta jag kommer på är inga jag tycker är speciella. Och vissa av recepten jag lägger upp har jag förändrat lite. Tagit bort någon ingrediens jag inte själv använt eller lagt till någon jag använt. Om jag själv kommer på något som blivit riktigt gott så lägger jag säkert upp det längre fram.... Du kan ju hålla utkik ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0